vineri, 5 decembrie 2008

balkan cannes for dj's



Da a fost mega-aglomerat la inceput si poate un pic stresanta treaba cu concursurile, dar asa sunt balurile.Dar daca n-ar fi fost atatia oameni nu am fi putut acoperi cheltuielile line-up-lui,ceea ce era temerea mea cea mai mare.....asa am reusit sa platim pe toti care au contribuit intr-un fel sau altul la balul asta.Oricum cei care n-au mai rezistat sau au plecat dintr-un motiv sau altul(cum ar fi acela ca de la prea multa muzica balcanica si caldura,creierul li s-a tulburat si-au izbucnit in rasismul atat de bine impamantenit la noi; Ce-i asta frate, bal tiganesc?).Le zic bahtalo si bahto delo delo ca numai la comentarii sunt buni dar la dat o mana de ajutor nu sunt.L-am organizat in patru oamnei,eu si trei fete.Oricum cu bune si cu rele dementza generala a inceput odata cu Zicu,care a intrat in forta frustat de-atata asteptare.A meritat poate,pentru ca un public mai receptiv la soundurile propuse n-a vazut parisul si nici canne-ul.Rusu si Flore m-au surprins la maxim cu un sound cu care nu eram obisnuit la ei.Ma asteptam sa mearga doar pe funk, funk pentru-au devenit unul din cele mai funky prezente pe scenele cluburilor bucurestene si de aiurea.....si appropo de funk(parerea unui amic e ca exact pe funk nu au sunat bine)....Eu sunt cu ei cu dj si zic ca nu mi-au inselat asteptarile nici macar un bit sau beat(asa cum a facut-o cel mai scump nume de pe afis.ps nu e dj).Ca-au ars-o pe viniluri sau pe mp3( ca Vasile ) n-a mai contat...si nici nu conteaza.Arta se face pe orice si cu orice.Si ca veni vorba de Vasile eu cred ca nimeni nu putea sa inchida mai bine de cat a facut-o el.E dinosaur Vasile.Ca am dreptate in ce zic,poa sa o zica si zicu si rusu si flore care plictisiti in culise de-atata asteptat odata ajunsi pe scena,cu greu s-ayu mai urnit inapoi in culise.Le cer scuze pentru asta si mai ales lu' Vasile,pentru'tzelegere si mai ales pentru gazduirea pe care ne-a facut-o cu Zona Libera.

P.s era sa uit de Vj...Basalici Brothers(Debut) fara cuvinte au vorbit cu imagini si-a completat perfect un cuplu de vj care se completeaza perfect Optic Cluster si Ani Lumina(scuze pt. greseala de pe afis).Le datorez cate un miel la ambele cupluri.

BAL CA-N CANNES 2008.Djeeny.( a se citi gini)

Niciun comentariu: